• גודל גופן מוגדל
  • גודל גופן בינוני
  • גודל גופן רגיל
  • קונטרסט ברירת מחדל
  • קונטרסט עדין
  • קונטרסט גבוה
*5030

בית הספר לתקשורת וניו-מדיה

בשיתוף משרד יח"צ ספוט תקשורת ואסטרטגיה

טופס יצירת קשר
שם פרטי *
שם משפחה *
טלפון *
דוא"ל *
 אני מאשר קבלת דואר פרסומי מהמכללה למנהל
* שדות חובה

קורס קידום אתרים (SEO)

רקע:

מהפכת האינטרנט שינתה את פני עולם הפרסום ויצרה מימד חדש של תקשורת שיווקית. עסקים וחברות רבות מפנים בשנים האחרונות תקציבי פרסום משמעותיים לחשיפה מרבית וקידום אתר האינטרנט שלהם.

קורס קידום אתרים באינטרנט (SEO) מקנה כלים מעשיים  והכשרה מקצועית בתחום קידום האתרים, החל מקידום במנועי חיפוש ועד שיווק ברשתות חברתיות.  תוכנית הלימודים כוללת הקמת אתרי אינטרנט , התאמתם לצרכים השיווקיים בארגון ולמנועי החיפוש השונים, תוך  פיתוח והפצת תכנים ויראליים אפקטיביים. דגש מיוחד יושם בקורס על שימוש בקידום אורגני ובקידום ממומן, למינוף הנראות והנוכחות של העסק באינטרנט. 

מבנה הלימודים:

היקף הלימודים כ - 104 שעות,

מתוכן כ - 84 שעות לימוד עיוניות ו - 20 שעות סדנה יישומית-מעשית. 

נושאי לימוד מרכזיים:

  • בניית אתרים מותאמים לגוגל ולמנועי חיפוש. 
  • סל כלים לניהול קמפיינים לקידום אתרים במנועי חיפוש, שימוש בכלי קידום אורגני וקידום ממומן, מדדים לניתוח אפקטיביות קמפיין ומעקב אחר תוצאות.
  • התמודדות עם אתגרים בתהליך הקידום
  • מבוא לתכנות ללא מתכנתים
  • חוקי כתיבת תכנים וכתיבה שיווקית לאינטרנט
  • גוגל - מנגנוני ההפעלה והאינדקסים של גוגל, כלים עיקריים בקידום אתרים בגוגל, גוגל אנאליטיקס, Related Search  ועוד
  • קידום והפצת תכנים - שיווק וידאו, רשתות חברתיות, דיוור אלקטרוני, ניהול בלוג, ועוד
  • תוכניות שותפים (AFFILIATE MARKETING
  • קרבות הענקים - השחקנים המרכזיים בזירת החיפוש - גוגל, פייסבוק, יוטיוב ומערכות הגומלין ביניהם.
  • עבודה מול לקוחות - בניית תוכנית עבודה, תהליכי דיווח, תמחור, שילוב SEO וקידום אתרים בפעילות השיווק הכוללת של המותג.
     

הערות:

סדנאות יישומיות - בכל סיום נושא תתקיים סדנה מרוכזת במהלכה יעבדו הסטודנטים על פרויקט הגמר, תוך יישום ותרגול מעשי של התכנים הנלמדים בקורס ובליווי הכוונה וייעוץ אישי ממנטור הקורס. 

פרויקט גמר אישי.

תעודות:

תעודה מטעם המכללה למינהל בשיתוף משרד יחסי הציבור 'ספוט תקשורת ואסטרטגיה' תוענק לסטודנט שיסיים את מסלול לימודיו ויעמוד בדרישות התוכנית.