ניהול, שיווק, פרסום ויחסי ציבור

לימודי שיווק, ניהול ויח"צ במכללה למינהל

מערכת השיווק דורשת ידע מעודכן ומיומנות מקצועית.
הכשרה בשיווק, פרסום ויחסי ציבור יעזרו למשתתף בקידום המוצרים אותם הוא משווק, ויישומה של אסטרטגיה שתקדם את חברתו בתנאי משק חברתי.

לימודי שיווק, ניהול ויח"צ במכללה למינהל

מטרת הקורס:

להקנות ידע מקצועי בתחום השיווק, הפרסום ויחסי הציבור
לפתח מיומנויות שיווק ומכירה
להכיר כלים וטכניקות שיווק המיושמים בארגונים מתקדמים ובעסקים פרטיים בישראל

תנאי קבלה:

12 שנות לימוד

מבנה הלימודים:

היקף הלימודים כ-160 שעות לימוד אקדמיות

תוכנית הלימודים:

  • שיווק:
    יסודות השיווק, אסטרטגיה שיווקית, מדיניות מחירים, מדיניות הפצה וצינורות השיווק, תמהיל השיווק, מחקר שווקים וסקר דעת קהל, אמנות המכירה פיתוח חשיבה שיווקית מתקדמת, שיווק בינלאומי.

  • פרסום:
    יסודות הפרסום, אסטרטגיה פרסומית, תכנון תקציב הפרסום, המסר הפרסומי, יצירתיות בפרסום, פרסום בינלאומי, אמצעי תקשורת ההמונים, עיתוי הפרסום, שיטות פרסום למשיכת לקוחות, בדיקת אפקטיביות הפרסום.

  • יחסי ציבור:
    יחסי ציבור ותפקידים במשק, מודל יחסי ציבור, תפקידיו של איש יחסי ציבור, כלי עבודתו של אי יחסי ציבור, קידום מכירות באמצעות יחסי ציבור, ניהול מסע יחסי ציבור, יחסי ציבור לגופים ולעסקים, כתיבת הודעה לתקשורת, תכנון וארגון מסיבת עיתונאים.

בחינות גמר:

בחינה מטעם המכללה למינהל.

תעודות:

תעודת גמר מטעם המכללה למינהל תוענק לסטודנטים שיעמדו בדרישות הקורס.

שינוי גודל גופנים